loading...
دانلود رایگان بازی , فیلم و آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم
آخرین ارسال های انجمن
arsalan بازدید : 1490 شنبه 24 دی 1390 نظرات (3)
پنج نکته ی مهم برای وبلاگ نویسان
|پنج نکته ی مهم و برتر وبلاگ نویسان که رعایت آن ها لذومت دارد|


داشتن یک وبلاگی موفق با بازدید بالا و همچنین پیج رنک بالا در گوگل راه طولانی و سخت یا شاید هم کوتاه و راحت را در پیشه رو داشته باشد که این بستگی به شما و نحوه ی کار شما با وبلاگتان را دارد . معمولا شما در اینترنت به یک سری مطالب بر می خورید که به شما توصیه می کنند که بازدید بالای وبلاگ مهم ترین شرط برای داشتن یک وبلاگ موفق و محبوب است حتی با استفاده از کد های تقلب . گذشته از اینکه آمار وبسایت تا زمانی که خود وبسایت بالا نباشه هیچ تاثییری نداره و گوگل وبلاگ شما را به لیست سیاه خود منتقل می کند و دیگر هیچ بازدید کننده ای دریافت نمی کنید ، موتور های گوگل به صورت کاملا طبیعی  ( مانند یک انسان و یک کاربر معمولی ) می توانند تشخیص بدهند که وبلاگ شما برای ارائه ی خدمت به بازدید کننده گان است یا تنها برای کسب بازدید کننده و افزایش رتبه در گوگل می باشد . ابتدا قصد این را داشتیم که مجموعه ای از نکات را در یک پست بگنجونیم ولی ترجیج دادیم که نکات برتر برای داشتن یک وبلاگ موفق را برای شما توضیح دهیم . این نکات شامل شرایطی می شوند که اگر شما تمام شرایط لازم را داشته باشید تا در گوگل و در بین بازدید کنندگان معروف باشید با رعایت نکردن این نکته ها تلاشتان هدر می رود . بر ای توضیحات بیشتر به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید . . .


نکته ی اول - عدم ارسال مطالب تکراری : یکی از مهم ترین نکته نذاشتن مطالب تکراری و تکرار یک مطلبی مه در سایت موجود است می باشد . گوگل اینجور مطالب را نادیده میگیرد و در گوگل و در جستوجو ی گوگل ثبت نمی کند ولی در صورت تکرار بیش از حد پست ها به طور چشم گیری بازدید وبلاگتون افت می کنه .


نکته دوم - استفاده از قالبی سبک : هدف گوگل از بالا اوردن بعضی از سایت ها در جستوحو و پایین اوردن دیگر سایت ها این است که وقتی شما یک متنی را جستوجو می کنی به اون مطلب دست پیدا کنی و برای همین سایت هایی که به هر نحوی بازدید کنندگان را ازار می دهند برخورد می کند . به این گونه که وقتی قالب وبلاگ شما حجم بالایی داشته باشه و بازدید کننده در زمان لود وقت زیادی را منتظر مانده باشد ، شما باعث آزار بازدید کننده می شوید و به نحوی دیگر بازدید کننده از وبلاگ شما خوشنود نبود .
در حقیقت گوگل وبلاگ ها و وبسایت ها را به وسیله ی کیفیت آن ها طبقه بندی می کند که سبک بودن قالب و کاربر پسند بودن آن یک فاکتور معتبر برای گوگل است .

نکته ی سوم - استفاده نکردن از کد های iframe : اگه در وبلاگ خود کد لینک باکس قرار دادید و یا هر کدی که وبلاگ و وبسایت دیگری را در وبلاگ شما باز می کند توصیه می کنیم همین الان این کد ها را بردارید . در جستوجوی موتور های گوگل در وبلاگ شما و بازخوانی کد های وبلاگ شما با برخوردن موتور های جستوجو به کد های iframe می تواند برای وبلاگ شما بسیار مضر باشد .این کار باعث افت رتبه ی شما در گوگل می شود که دو دلیل اثاثی دارد :

  1. وقتی شما از کد های iframe استفاده می کنید گوگل برداشت می کند که شما دارید به وبسایت مقابل کمک غیر واقعی می کنید تا مشهور شوند . پس وبلاگ شما را مجرم شناخته و رتبه ی سایت شما را کاهش می دهد .
  2. همونطوی که در نکته ی دوم توضیح داده شد قالب وبلاگ باید سبک باشد که با استفاده از کد های iframe قالب وبلاگ شما فوق العاده سنگین می شود  و سرعت لود کاهش میابد.

پس تا آنحایی که ممکن از کد های iframe استفاده نکنید .


نکته چهارم - عدم کپی برداری از وبلاگ های دیگر : تا چند وقت پیش خیلی از وبسایت داران و نویسندگان مشکللشان این بود که نمی دانستند از چه روشی می توانند کاری کنند که از کپی برداری غیر قانونی وبلاگ نویسان جلوگیری کنند . امروزه گوگل این امکان را فراهم کرده است که وبلاگ های کپی بردار را شناسایی می کند پس پست های کپی شده ی شما در گوگل ایندکس نمی شوند و در نتیجه اگر به کپی برداری از وبسایت های دیگر ادامه دهید به لیست سیاه گوگل منتقل می شوید و دیگر هیچ بازدید گننده ای از گوگل به وبسایت شما نمی آید .


نکته پنجم - آپدیت بودن سایت با مطالب روز : این نکته بیشتر شامل حال کسانی می شود که قصد جذب بیننده و بازدید کننده ی ثابتو در روز را دارند که البته فاکتور خوبی هم برای گوگل است که کسانی به طور روزانه به وبلاگ شما سر می زنند .


امیدوارم از مطالب استفاده برده باشید

فراموش نشود که نکات بالا تابع یکدیگر هستند و برای داشتن یک وبلاگ موفق باید تمامشان را رعایت کنید.


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط CVmvssynUcLxtI در تاریخ 1391/03/18 و 14:46 دقیقه ارسال شده است

Finally! This is just what I was looikng for.

این نظر توسط RmcgZdrKwJtFnTdgNA در تاریخ 1390/12/05 و 6:17 دقیقه ارسال شده است

There's a screet about your post. ICTYBTIHTKY


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 366
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 5704
  • آی پی امروز : 392
  • آی پی دیروز : 446
  • بازدید امروز : 3,501
  • باردید دیروز : 2,724
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23,591
  • بازدید ماه : 55,548
  • بازدید سال : 276,869
  • بازدید کلی : 3,039,684